Følg oss her

Mobil

Nå kan du tjene penger på mobilregningen din

OneCall inngår samarbeid med Spenn – gir mobilkunder lojalitetspoeng.

Publisert

d.

Foto: Telia

Mobiloperatøren OneCall innleder nå et samarbeid med fordelsplattformen Spenn. Ordningen gjør det mulig for kunder å tjene poeng – såkalte «Spenn» – hver måned gjennom mobilabonnementet sitt.

Kunder som kobler abonnementet sitt til en Spenn-konto vil automatisk tjene 4 Spenn per 10 kroner av månedsavgiften, ifølge OneCall. Poengene overføres løpende uten behov for manuell innsats fra kundens side. Dette skriver Telia i en pressemelding.

"Vi ser alltid etter måter å gjøre det billigere og enklere for kundene våre. Spenn passer godt inn i den tankegangen", sier Jonatan Asplin, leder for OneCall og Mycall.

Les også: Mobiladapter solgt i dagligvarebutikker tilbakekalles – sjekk om du har den

Første mobiloperatør med Spenn-samarbeid

OneCall er det første mobilselskapet i Norge som tilbyr opptjening av Spenn gjennom mobilregningen. Kundene får oversikt over opptjente poeng både i OneCall-appen og i Spenn-appen.

Spenn er en digital fordelsvaluta utviklet av Norwegian og Strawberry, og det er ventet at også Reitan Retail vil gå inn på eiersiden. Poengene kan brukes hos en rekke partnere, som blant andre Norwegian, Strawberry-hotellene, Hurtigruten, Villoid og Farmasiet.

"Dette gjør det mulig for kundene våre å få mer igjen for pengene," sier Spenns administrerende direktør Christoffer Sundby.

Les også: Advarsel: Disse appene sporer deg uten at du vet det

Annonse