Følg oss her

Teknologi

Amazon Black Friday 2025: Alt du må vite om årets største tilbudsjakt

Publisert

d.

Amazon forbereder en av sine mest omfattende Black Friday-kampanjer noensinne

Sundry Photography / Shutterstock.com

Ifølge Mashable gjør Amazon seg klar til en rekordstor kampanje med tusenvis av tilbud og nye produktkategorier som skal lokke flere kunder enn tidligere år.

Elektronikk blir årets hardeste slagmark

shutterstock.com

Mashable beskriver hvordan Amazon prioriterer store rabatter på laptops, nettbrett, hodetelefoner og smart home-produkter. Flere av de mest populære merkene får priskutt som først offentliggjøres rett før salget starter.

Amazon utvider satsingen på AI-produkter og smarte enheter

Taleh Soltanov/shutterstock.com

Ifølge Mashable er AI-drevne gadgets blant årets mest etterspurte kategorier. Nye assistenter, hjemmeautomatisering og intelligente sikkerhetssystemer får betydelige rabatter.

Prime-medlemmer får tidlig tilgang til eksklusive tilbud

shutterstock.com

Mashable rapporterer at Amazon nok en gang gir Prime-kunder «early access». Det betyr at de kan sikre seg toppdeals før resten av markedet. Amazon forventer vekst i Prime-abonnementer som følge av dette.

Mote og hjemprodukter når nye prispunkter

Shutterstock.com

Ifølge Mashable satser Amazon tungt på klær, interiør og livsstilsprodukter. Disse kategoriene får ekstra oppmerksomhet etter økt etterspørsel de siste årene.

Amazon lanserer nye annonseformater som del av kampanjen

Mashable skriver at Amazon kommer med interaktive annonser og livestream-events der influensere viser frem tilbud i sanntid. Dette gir høyere engasjement og økt salg.

Sikkerhet blir et større tema enn tidligere år

Shutterstock.com

Ifølge Mashable øker antallet falske Amazon-sider og kopiprodukter. Eksperter anbefaler at kunder dobbeltsjekker selgerinformasjon og unngår eksterne lenker.

Black Friday 2025 blir en test på Amazons globale dominans

Shutterstock.com

Mashable vurderer at årets kampanje blir en tydelig indikator på om Amazon fortsatt kan sette standarden i verdensmarkedet for netthandel.

Hej, jeg hedder Mikkel, jeg er 22 år og arbejder i Tech-afdelingen som skribent og content creator. Jeg går meget op i træning – både løb, styrketræning og alt derimellem. Tidligere har jeg også arbejdet som e-sportstræner, da jeg havde mere fritid.

Annonse